18 października 2011

Naszyjniki, bransoletki, kolczyki...


Minął weekendzik, zatem troszkę porobiłam, bo w domu siedziałam.
Nauczyłam się też robić bransoletki na gumce silikonowej, bardzo fajna sprawa,bo nie ma zapięcie nakłądasz i tyle.
Wklejam je na początek.

Bransoletki na gumce
1. Szklana-zielono-przezroczysta ze srebrnymi przekładkami(kulkami) na gumce silikonowej.

2. Niebieskie crackle z fioletowymi przekładkami na gumce silikonowej.

3. Podwójna na gumce silikonowej z fioletowymi koralikami i srebrnymi przekładkami.



Kolczyki

 1. Masa perłowa jasna z czarnymi koralikami.

 2. Czerwone koralikowe z prezkładkami.
 3. Kółeczka z fioletowymi koralikami i wiszącym gadżetem.



Zestawy

 1. Naszyjnik z dużych brązowych kół + kolczyki do pary.

 2. Czarne owalne ze złotymi drobiazgami i kolczyki.


 3. Zestaw niebiesko-srebrny wraz z kolczykami.



Zapraszam do oglądania i komentowania...

2 komentarze:

  1. Bardzo podobaja mi sie te 2 pierwsze bransoletki na gumce.Ze szklanych kamieni.Chetnie kupiłabym w odcieniach złoto+ kamienie przeźroczyste a także tą róznowo turkusową,podoba mi się tez w odcieniach fuksji .Czy moge je kupic??
    Podaje do mnie adres agulka_2008@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. agulka nie ma nic z tego,sprzedane:)

    OdpowiedzUsuń

Miło,że zostawiasz ślad po sobie 😍