15 lutego 2016

Kurka wielkanocna- krok po kroku. (Popcorn)

Obiecałam wtorki krok po kroku i nie miałam jak i kiedy.
Ale już się poprawiam i nadrabiam zaległości.
Zrobiłam kurke popcornową tzw. Puff stitch.
Od razu zamieszczam jak kolejno powstawała.

Opis wykonania :

1. Zaczynamy od głowy wykonujemy 6 oczek łańcuszka i zamykamy w kółko. Na danym kółku robimy 24 słupki. Potrzebujemy dwa takie kółka. ( patrz zdj.1)

2. Łączymy dwa kółka 18 półsłupkami. ( patrz zdj.2)

3. Na pozostałych oczkach robie 15 słupków. ( patrz zdj.3)

4. Następnie robimy dookoła te 15 słupków wbijając w pomiędzy każde dwa słupki po 3 słupki łączone u góry. ( patrz zdj.4)

5. Takich rządków popcornowych wykonujemy 4 lub 5 ( zależy jaką wielkość kurki chcecie).

6. Zakańczamy półsłupkami.

7. Ogon wg uznania. Ja też zrobiłam z popcornu.

8. Grzywa i dziubek to w 1 oczko po 2 słupki.

Miłego dziergania.
Ja zrobiłam z włóczki, więc moja kura wyszła większa. Ale nast€pna będzie z kordonka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło,że zostawiasz ślad po sobie 😍