24 sierpnia 2016

Kominy szydełkowe....

Zobaczyłam w necie i nie mogłam się oprzeć. Zastanawiałam się co to za wzorek ne tych szalach i kominach. No i poczytałam, przetłumaczyłam sobie i dowiedziałam się,że na palcach robione. Długo się nie zastanawiałam nad tym, wzięłam wełne i do dzieła....
Powiem Wam jak dla mnie rewelacja, robi się szybko, efekt mega zadowalający....
Zrobiłam dwa z jednym okrążeniem w kolorze ecru i turkus ,ale już robie następne z podwójnym oplataniem szyi.
Was też zachęcam do spróbowania...
Wklejam link jak to się robi z yt...

https://youtu.be/4-ZFpnmMSPk

2 komentarze:

  1. Super! Ja uwielbiam te robione na rękach-też się szybko robi i są duże

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, robótka, szybka, zwinna i ciepła...

    OdpowiedzUsuń

Miło,że zostawiasz ślad po sobie 😍