27 grudnia 2016

Wyzwania są na topie.

Kiedyś widziałam jakieś wyzwania blogowe i inne typu: przeczytam 52 książki w rok, 12 czapek w rok....itp
Trafiłam także na szydełkowe blogowe, fb-kowe wyzwania, które już były i się skończyły. Dlatego wyczekuje nowego zaraz z początkiem stycznia u yadis- tam znalazłam wyzwanie. Chociaż z czasem u mnie krucho,ale obadamy ile podołam zrobić projektów. Już wyszukuje, stiudiuje, szukam na Pinie i gdzie się tylko da jakiś inspiracji. Kilka nasuwa mi się na myśl, tylko czy ja to udźwignę. Mam nadzieje,że wzajemnie z innymi będę się nakręcała, dopingowała.
Wstawiam kilka moich opcji, zdjęcia zapożyczone z internetu oczywiście.
Także już widać,że sporo będzie się działo....i ciągle szukam czegoś nowego.
Chcecie spróbować się w wyzwaniu...to zapraszam do yadis...na fb grupa
https://www.facebook.com/groups/52projekty/
Na bloga
http://yadis.pl/tag/projekt-52
Jeszcze nic nie ruszyło,ale czekam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło,że zostawiasz ślad po sobie 😍