7 stycznia 2018

Na ten Nowy Rok...

Witajcie w 2018 roku

Jeden rok za Nami, drugi już przed Nami. Ile było prac, ile projektów- hmm szczerze to nie liczyłam, ale myślę,że nawet sporo tego było. A skoro Nowy Rok to nowe wyzwania,które chciałabym zrobić w tym roku. Tylko nie jest mi wiadomo w jakim terminie i który, ale oko mi nacieszają już od dawien dawna.


1.£APKI KUCHENNE LUB RĘKAWICE

2. ZAZDROSTKA DO KUCHNI

3. KWIATY


4. PORTFEL

5. ZAKŁADKI


6. SWETER

Pokazałam Wam sześć, ale mam ich ok 20stu, a do tego ciągle i od nowa znajduje inne, nowe, które wpadają w moje oko.
Zobaczymy co podołam zrobić.

A Wy macie jakąś liste, co w 2018 zrobicie handmade??


3 komentarze:

  1. You have a fantastic site you have! Wonderful job!
    ..hey, great article, i was thinking the same thing.
    sodium hypochlorite amazon
    china air purifier
    korean air purifier brands

    OdpowiedzUsuń
  2. have been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. Its pretty worth enough for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made good content as you did, the internet will be much more useful than ever before.
    TY for the great info! I would never have gotten this myself!
    Ha Find a driving test sooner to save time and money.

    OdpowiedzUsuń

Miło,że zostawiasz ślad po sobie 😍